Light


{اشعار انگلیسی}

broken heart

Light

somthing woke me in the night

through a window i saw a light

 

glowing my dark room

glowing my heart

 

now i can see the pictures inside

so much pain,so much to say tonight

 

i heard a sond,a lonley sad sound

it was my painful heart,walking through the shadows 

towards that bright

 

i wanna know who i am 

and who i wanna be

im almost blind,i`ve lost my feeling

i`ve lost my heart

 

every single day

i was boken,but always hoping

a hope of having you

a hope of wining this fight

 

don`t you understand.you`re the only one i need

in this dark times,you`re my only bright

 

by Morteza 

ترجمه:

چیزی منو از خواب بیدار کرد

از پنجره نوری دیدم

--

اون نور اتاق تاریکمو درخشان کرد

همچنین قلب منو هم درخشان تر

---

الان میتونم عکس داخلمو ببینم

درد زیاد...حرفای زیاد نگفته

---

صدایی شنیدم...صدایی تنها و دردناک

اون صدای قلب دردناکم بود...تو سیاهی به سوی نور حرکت میکرد

---

میخام بدونم کی هستم..

و کی میخام باشم

من کور شدم.احساساتمو از دست دادم

قلبمو از دست دادم

---

هروز

من از داخل میشکنم...ولی امید دارم

امید داشتن تو

امید پروزی در این جنگ

---

مگه نمیبینی تو تنها چیزی هستی که میخام

تو این دنیای ناریک تو تنها روشنایی من هستی

 

ترجمه و شعر:مرتضی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 23 مهر 1393برچسب:,ساعت 7:43 توسط مرتضی| |


Power By: LoxBlog.Com